فرماندار ملایر: آرمان فلسطین بعد از طوفان الاقصی زنده تر از هر زمان دیگری است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای مقاومت اسلامی و یادبود شهید «سیدحسن نصرالله» در مسجد امام موسی کاظم(ع) ملایر اظهار کرد: فلسطینی ها عادی سازی و پیمان ابراهیم را آتش زدند و به مرتجعین منطقه نه گفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای مقاومت اسلامی و یادبود شهید «سیدحسن نصرالله» در مسجد امام موسی کاظم(ع) ملایر اظهار کرد: فلسطینی ها عادی سازی و پیمان ابراهیم را آتش زدند و به مرتجعین منطقه نه گفتند.

وی با اشاره به تحلیل های متفاوت از عملیات طوفان الاقصی، افزود: طی یکسال اخیر روایت ها و تحلیل های متفاوتی را در رسانه ها، مطبوعات داخلی و روشن فکرهای داخلی نقل شد و در این مدت خیلی از بزرگان ما که یک مکتب پشت آنها بود، شهید شدند، روزهای تلخ و شیرینی داشتیم و اگر بخواهیم تصویر واقعی از تحولات منطقه و غرب آسیا را تحلیل کنیم، باید این داده ها را کنار هم بگذاریم تا به یک فرامتن برسیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امروز لازمه جریان حزب الله و جریان مقاومت، درک و فهم دقیق این فرامتن و کلان داده ها است، به پیمان ابراهیم و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: اگر عادی سازی روابط و پیمان ابراهیم به نتیجه می رسید، برای همیشه نام و آرمان فلسطین از صفحه روزگار محو می شد.

اسماعیلی ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی نام فلسطین زنده تر از همیشه است و با این مطلب است که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی به 70 سال پیش بازگشت و یکی از پازل های تصویر یکسال اخیر، شکست طرح خاورمیانه جدید آمریکایی ها بود.

وی با تاکید بر اینکه تصویر واقعی منطقه تولد خاورمیانه ای است که به دستان مقاومت ترسیم خواهد شد و این یک پازل شکست راهبردی آمریکا است، خاطرنشان کرد: 45 سال است نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می کنند و عملیات شبانه روزی روی افکار جوانان ما در جریان است و فتنه راه می اندازند، اما عملیات طوفان الاقصی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را رسوا کرد.

معاون استاندار همدان اثبات حقانیت مقاومت را تصویر دیگری از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق عنوان کرد و افزود: این یکسال نشان داد که راهی جز مقاومت نیست و ملت باید پشتیبان مقاومت باشند و با مقاومت، اقتدار ما در جهان ثابت شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه به پشتوانه ایستادگی جریان مقاومت به عمق سرزمین های اشغالی شلیک شد، گفت: عملیات وعده صادق یک و 2 اثبات کرد جمهوری اسلامی در عالم یک قدرت بلامنازع و نوظهور است و این تصویر واقعی دیگری از این عملیات طی یکسال اخیر بود.

به گفته وی؛ دنیا به خوبی دید موشک های ما چطور به قلب رژیم صهیونیستی خورد و نفس آمریکایی ها به شماره و دستان نتانیاهو به لرزه افتاد و این عملیات نشان داد دوران غربت شیعه به پایان رسیده و مقاومت در منطقه بدون صاحب نیست.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه همه محور مقاومت تشنه شهادت هستند، ادامه داد: یکسال اخیر به خصوص با جمعه نصر نشان داد نعمت بزرگ و بی انتهای ولایت، یک امت و یک کشور را دور هم جمع کرده و وفاق ایجاد کرده است، اینها تصاویر واقعی از عملیات وعده صادق یک و 2 است.

اسماعیلی تاکید کرد: این حوادث و این فراز و فرودها ما را به این اعتقاد رساند که اگر خدا را یاری کنیم، خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و این حوادث ما را از صحنه به در نخواهد کرد و پایان صهیونیست را بزودی خواهیم دید.

وی با بیان اینکه در سالگرد عملیات طوفان الاقصی آمریکا و اسرائیل با وجود همه شرارت ها و جنایت ها، هیچ پیروزی راهبردی به دست نیاورده اند، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی در سخت ترین شرایط حیات نکبت بار خود قرار دارد و عملیات وعده صادق هم شکست بزرگ دیگری بر شکست های آنان اضافه کرد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظرات

captcha